loading...
بهترین مرجع ام تو ای پی سی
مرجع بهترین متن های آهنگ بازدید : 353 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 

دختـــرم , نترس از فردا

تا وقتی که دستت هست تو دست بابـــا

دخترم , بخند به دردا

ون تا آخرش پر درد دنیـــــا

پر از درده دنیـــا پر از درده , ولی

لالا لالا لالایی

بالاسرت هست همیشه بابایی پس بخواب

لالا لالا لالایی

بالاسرت هست همیشه بابایی پس بخواب بخواب

عزیزم ناز من

بخــواب بخواب گل من ناز من

♪♪♪

زندگی بود لخت عریان

ولی  اومدی رنگ دادی به دنیام

بابا منی ینی بابابزرگت میگفت دنیا پر از گرگه

ولی دخترم بدون خدا بزرگه

به چشم تو همیشه بابایی بازی رو برده

ولی اونم تو زندگی شکست خورده

اما آرزو هاشو هیچ وقت از یاد نبرده

یه روزم میرسه که بابایی دیگه مرده

پس آدمی باش که همه بگن خدا باباتو بیامرزه

♪♪♪

لالا لالا لالایی

بالاسرت هست همیشه بابایی پس بخواب

لالا لالا لالایی

بالاسرت هست همیشه بابایی پس بخواب بخواب

عزیزم ناز من

بخــواب بخواب گل من ناز من

تا صبح بابا بیداره

پس

از تاریکی شب نترس

ببند چشماتو ببند چشماتو عزیزم

لالا لالا لالایی

بالاسرت هست همیشه بابایی پس بخواب

لالا لالا لالایی

بالاسرت هست همیشه بابایی پس بخواب بخواب

عزیزم ناز من

بخــواب بخواب گل من ناز من

♪♪♪

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 1,751
  • بازدید کلی : 21,241