loading...
بهترین مرجع ام تو ای پی سی
مرجع بهترین متن های آهنگ بازدید : 1096 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

دوست نداری صدام و نمیمونی بامو
خبر نداری همه گوش میدن
6.9 هام و
.
من میخوام لالا به لیلیت بزارم اسمم و Delete بزارم
بگو دوست داری
بدو بگو دوست داری
دوست دارم شنبه روSunDay بگم تنهایی پارک وی برم
اینو دوست نداری
خره اینو چرا دوست نداری
چرا هی نگام میکنی؟! آخ زورکی چرا دیگه نمیخندی؟!
باز تو لکی
تورگی
آها چه دختر ِ مارمولکی
.
.
.
اگه تا تو بیای صبر کنم چیزاتو مرتب کنم
اینو دوست داری
بدو بگو دوست دارم
اگه شیرین و با نمک کنم سایه رو روشنک کنم
اینو دوست نداری
خره اینو چرا دوست نداری
.
عطسه ...
آقا بدو بزار ناراحت شه
وای نمیدونی چی کشیدم
تویه این.سالا
از دست ِ
این بچه
شدم متوجه
دست ِ یه پسر ِ تو دستش بود
میخواست از خیابون رد شه
اصلا به من چه
عطسه
.
.
.
کی میدونه زنم کو؟! کی میدونه زنم کو؟!
همونی که خیلی خوشگل ِ
حتی بی النگو
پس کوش اونی که تو روم بود دوستش داشتم توشون بود
منو دوست.داشت میدونم
آخه همش پهلوم بود
از چشاش معلوم بود
.
من میخوام لالا به لیلیت بزارم اسمم و Delete بزارم
بگو دوست داری
بدو بگو دوست داری
دوست دارم شنبه روSunDay بگم تنهایی پارک وی برم
اینو دوست نداری
خره اینو چرا دوست نداری
چرا هی نگام میکنی؟! آخ زورکی چرا دیگه نمیخندی؟!
باز تو لکی
تورگی
آها چه دختر ِ مارمولکی
.
اگه مشتام و مثل ِ ممد علی کلی کنم
کابل و من دبی کنم
تهران و.LA کنم
اینو دوست داری
بدو اینو دوست داری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 1,746
  • بازدید کلی : 21,236